måndag 4 oktober 2010

Nytt jobb!

Åhh va jag är så glad..
Imorse ringde dom från NUS. Jag fick jobbet, första jobbet jag sökte är nu mitt!! :-)
Dom var jätte positiva och berättade att alla ansvariga hade varit helt överens om beslutet och att dom bara skulle ha mig till den här tjänsten. Vilket naturligtvis var en ritkig självförtroende kick!
Den 27/10 börjar jag en 64% natt tjänst på Geriatriken avdelning 4 -ortogeriatrisk vård -och rehabiliteringsavdelning. Har fått ett vikariat på 6 månader. Blir en riktigt bra erfarenhet och jag hoppas att det ska leda till en fast tjäsnt i framtiden.
Redan under min första tid på USKA utbildningen så bestämde jag mig för att mitt mål var att jobba inom vården på NUS, och tänk nu är jag där, målet är nått!! Fantastiskt!!
( Geriatrik – betyder läran om åldrandet och dess sjukdomar. )

1 kommentar:

Emilie sa...

Grattis vad roligt! :)

Jo jag förstår det, men ja...

Jo jag hoppas att dom kan hitta felet nån gång så man kan fixa till det. Går ju inte att laga en bil om man inte vet vart felet är! :P