torsdag 28 oktober 2010

Kalmarresa och inskolning är över..

Vår 5 dagrs tripp till Kalmar är tyvärr över och förbi.. längtar redan efter fantastiska familjen Gulbrandsson och allra mest efetr min underbara systerson Love... tur dom kommer upp till jul!
Hur som haver så hade vi en härlig weekend med massa skoj, shopping, vin, god mat & godis.. Fuskade rejält men rörde på mig jätte mkt oxå (flera promendarer/dag) så mitt fuskande syns inte på vågen.. :-) Men nu är vi hemma och då semestern är över så går vi tillbax till utmaningen igen, har bokat in mig på träning ikväll & på söndag!
Har gjort min inskolning färdigt, känns riktigt riktigt bra!! Nu till helgen ska jag jobba natt fredag, lördag & söndag, sen är jag långledig i 11 nätter.. Å då börjar vi med grabarnas inskolning hos nya dagbarnvårdare.. spännande!
Nä dax att åka lämna grabbarna bus..

Inga kommentarer: