måndag 4 oktober 2010

En utmaning..

Idag är dag 1 av min 100-dagars utmaning..

Har blivit inspererad av Anna Harr & Anna-Mari Annala, men gjort en egen variant av det hela.
Tack för insperationen tjejer, att se att ni satt igång var sparken i rumpan som jag behövde! :-)

Mitt mål är att äntligen komma iform efter 4 graviditeter, och få en kropp som jag trivs bättre i. Jag vill alltså tappa både vikt & centimetrar.. men främst bygga upp lite muskelmassa, få bättre kondis och ett sundare liv!

Det här betyder att jag SKA röra på mig varje dag. Promenad, crosstrainer eller gymmet.
Jag ska helt avstå från godis, läsk & fikabröd samt endast äta en normalstor portion mat /måltid.

The game is on!

1 kommentar:

Anna sa...

Jaaaa vad roligt! Vi är några stycken. Det blev ingen långpromenad idag, men istället tar jag en joggingrunda ikväll! ;)
Kram Anna