lördag 9 oktober 2010

Mysfredag!

Hade grabbrna hemma igår - Fredag, vilket betydde att jag INTE kunde plugga, oavsett om jag behövde det eller ej.. väldigt befriande faktiskt!
Vi tog bilen till svärmor som bor på kronoparken. Tillammans blev det en härlig långpromenad som vi avslutade med 1 timmes lek i en jättefin lekpark. Pojkarna sprang av sig en massa energi & Alice sov gott i vagnen. Sen hade vi turen att bli bjudna på lunch hos bästaste svärmor Inga, och därefter dessutom bjudna på fika hos barnens gammel farmor.. en riktigt skön dag helt enkelt!!
Ungar X 3 somnade gott i bilen på vägen hem. Vi mellanlandade lite hemma , hämtade upp Amanda & skjutsade henne till sin fotbollsavslutning. Sen for vi hem igen och förberedde middagen som bestod av super mumsiga rotsaksbiffar (morot, kålrot, potatis, palsternacka, purjolök) och till det kotletter.. senare på kvällen gjorde vi fruktsallad.. gott i gott gott!
Utmanings uppdatering: Jag har INTE avikit från min plan, perfekt! Sötsuget är dock starkt ibland, men jag står emot! Har ätit som jag planera, samt motionera lite varje dag, och det syns redan på vågen.. ska bli kul att se om det syns på centimetrarna om några veckor oxå.. :-)




























Inga kommentarer: