fredag 29 oktober 2010

Höstmys..

Höll Alice vaken från 06:30-11:00, min plan var att hon sen skulle sova lunch i 1-3 timmar och att även jag skulle kunna sova då. Behövs inför helgens första nattpass.
Planen funkade perfekt, vi fick sova 2 1/2 timme tillsammans...

Sen åt vi lunch, handlade, hämtade hem alla syskon.. Väl hemma gjorde vi lite Halloween fint!! Gillar egentligen inte själva konceptet halloween då det känns som en helg som är skapad av handlarna för att tjäna pengar.. MEN det är mysigt med att klä ut sig, alla lyktor och barnen älskar det så jag har fått ge med mig! Vi gjorde en pumplykta som nu pryder/lyser upp farstukvisten.. & barnen pyntade köksbordet med lite spöken , pumpor och en massa kryp.. :-)


Avslutar med en höstbild på gården/huset.
Trevlig helg allihop/Maria








1 kommentar:

therese sa...

jaha, jo jag var ju där med konfan i torsdags och vi åkte ner till kyrkan och kollade osv! det var verkligen vackert kan jag säga! :)