torsdag 28 oktober 2010

Bockar av inför julen..

Bockar av punkt efter punkt på min lista inför julen.. Åhh vad jag längtar! Julen är min absoluta favorithelg. Älskar att planera inför den, att hitta de perfekta julklapparna till var o en av mina nära och kära, älskar den goda maten, att få umgås, pysslandet, dekorationerna, snön, ledigheten, ungarnas glädje, och allt annat som hör till.
Idag bokade jag badtunna som vi ska ha här hemma hela julhelgen = supermysigt!! Och så internet shoppade jag mina allra första julklappar för i år.. temat för dagens shopping var spel, blev olika typer av spel till mina 3 äldsta barn + lite annat smått och gott..
I år kommer alla mina syskon hit. Min storasyter med familj och min lillasyster ska bo hos oss hela julhelgen, medan lillebror + sambo kommer förbi nån av dagarna. På själva julafton så ska även mina föräldrar och min farmor va me, så vi blir riktigt många.. ser fram emot det!!
Är mycket jul i mina tankar nu, så ikväll ska jag synda med ett riktigt stort glas julmust.. Oj så gott!!

Inga kommentarer: