fredag 1 april 2011

Syr, syr och syr...

Nacken värker.. ryggen värker... sover piss på nätterna..MEN ändå känns livet sådär jättehärligt!? Konstigt..men härligt härligt!! Sover dåligt pga värk, men även pga av 3 barn som vaknar om vartannat nätterna igenom.. blir galen snart, har som mest fått 3 timmars sammanhängande sömn den sista veckan.. Å det är för lite då kroppen värker och behöver vila.. På ALL ledig tid sitter jag och pysslar, har fått så många beställningar på sistone som jag ville färdigställa.. Men nu var det allra sista klart, men jag kommer nog att pyssla på ändå, är så avkopplande.. Kanske låter knäppt att hålla på å sy med värk, men det är faktiskt som medicin... jag mår så mkt bättre då jag fått sitta en stund med mitt eget..




Alice har mängder av prickar, men än så länge är hon helt obrydd, dock så är hon hård i magen vilket resulterat i 2 dagar av gnäll och skrik.. Hoppas katrinplommon gjort sitt så hon får en bra natt och en bättre morgondag..





Imorgon smäller det - tjejfest med utgång!! SKA BLI SÅ KUL!!!


Nä, nu ska jag sätta mig och se talang med äldsta dottern, önskar alla en trevlig kväll.

//Maria

Inga kommentarer: