torsdag 7 april 2011

Ont, jag har ont...

Är så less på min nacke nu, och på den ständiga huvudvärken som den orsakar.. Har gått regelbundet till sjukgymnasten på sista tiden, NEN fick ställa in veckans behandling pga sjukt barn... Just nu känner jag att nacken inte längre orkar hålla upp själva huvudet, en riktigt obehaglig och smärtsam känsla.. därför har jag beslutat mig för att ta fram stödkragen.. hatar den, vill inte använda den men jag måste!! Så musklerna i nacken får avlastning och vila om så bara för en liten stund.. Å Linus ringde och hade ställt in kvällens övertid - tack snälla du!! Hade inte orkat med alla nattningar själv ikväll...



Nä nu måste jag göra en sista kraftansträngning och åka och hämta hem grabbarna.. Ska bli extra spännande att få höra om Vidars dag- 3 åringarna har nämligen varit på bio! ;-)

Inga kommentarer: