måndag 4 april 2011

40 graders feber...

VÄRLDEN BÄSTA FARMOR/SVÄRMOR = FAMMO INGA


Har haft hemmadag med de 3 yngsta + barnens farmor - tack o lov för det!! Alice har haft 40 gradars feber mest hela dagen och har bara velat vara i famnen, men nu var vi ju 2 vuxna som kunde dela på henne så att även grabbarna fick sig lite kul- var bland annat ute och busade i slasket en stund. Hann till o med plocka bort alla skranor, pulkor, snowracers osv..Hann även med en snabbis på affären för att handla hem en del nödvändigheter som tex en stor godispåse till mamman! Ikväll och imorgon är jag ju själv igen och jag kan ju inte gärna ta med mig en unge full i vattkoppor in på affären! Då det har avrit svårt att få i tösen tillräckligt med vätska så köpte jag hem några smothies på ren chansning, och de gick hem må ni tro - härligt!!

Nä nu ska jag krypa ner i sängen med stora godispåsen och titta på lite tv inna det är dax att sussa, finns väl en stor risk att det blir en vaken natt med minstingen..


Inga kommentarer: