tisdag 19 april 2011

Natt 1 av 5 denna vecka..

Så var första natten avklarad.. skulle ha haft stegräknare på mig, det kan väl ge er en hint om hur den varit! ;-) Men nej, funkade riktgt bra faktisk, å jag fick sova så skönt, så skönt idag så jag tänker inte klaga... (Vår lille konstnär Lucas har ritat en monster mammma och ett monster barn)



Väl hemma så hämtade jag hem barnen och sen fick jag besök av en kompis, blev lite kaffe och massa surr- alltid lika trevligt. Snart är det middag,sen fotbollsträning för Amanda, Linus ska på tippen med ett lass med skrot och jag ska mysa/natta ungarna.. Imorgon kväll/natt är jag ledig och då ska jag, Amanda, mamma och svärmor gå ut och äta och sen gå på bio, ser verkligen fram emot det. Och kul för Amanda att få göra nått extra på sitt påsklov..



Blir ju lugnt här hemma i helgen då jag jobbar 3 nätter, men lite påsk kul ska vi väl försöka hitta på tillsammans ändå.. lite påskäggsjakt kanske!?

Inga kommentarer: