torsdag 21 april 2011

Postat 28 paket..

Det blev en sväng till ICA, hade 28 paket som skulle postas.. Barnkläder samt lite vimplar som jag sålt via min andra blogg www.blandanglarochprinsessor.blogspot.com . Sen pasade jag på att handla hem det som behövdes inför kvällens påskmiddag - ni vet prinskorv, påskskinka, köttbullar, ägg, sill och en massa annat gott.. Blev en sväng förbi bolaget oxå - där jag fick visa leg.. så glad, så glad jag blev av det!! Tänka sig att en hårt arbetande 4 -barnsmor på snart 30 ser ut som under 20!! ;-) Köpte årets första uteblommor oxå.. ska plantera dem i eftermiddag och sen ska de få stå ute på farstukvisten så jag enkelt kan lyfta in dem om det skulle bli riktigt kallt nån natt.

Alice tyckte det var tröttsamt med alla inköp så hon slocknade i vagnen, sen kunde jag lyfta över henne till Lucas säng där hon sov gott 30 minuter till..
Nä nu ska jag griljera påskskinkan...




Inga kommentarer: