söndag 17 april 2011

Hemligheter går inte att låsa in...

Hemligheter går inte att låsa in... Dom hittar alltid en väg ut!

Det spelar ingen roll hur många år som passerat, eller hur mycket någon försöker hållla dig ovetandes.



För ca 1 år sedan fick jag veta något, som varit en hemlighet för mig i 28 år..

Nått som vände upp och ned på hela min värld!


Jag fick veta detta mitt i en väldigt turbulent period i mitt liv - jag var höggravid, hade smärtsamma förvärkar dygnet runt, var nlagd på BB, fick veta om föräldrars skilsmässa, förlossning, fick bebis med andningssvårigheter,var inlagd på barn 4, mycket oro, stress, sömnlöshet..


Första månaderna trängde ja helt bort det, sen kom det över mig, jag bearbetade och började gå vidare..


Jag har alltid anat att det fanns nått som jag inte visste om, men sanningen var ändå en stor chock! Ibland tänker jag inte på det längre.. ibland finns det i mitt medvetande hela tiden.. Och ibland kommer det över mig som en kalldusch helt utan förvarning -


Som idag....

Inga kommentarer: