torsdag 14 juli 2011

Vilken utsikt...

Min farmor har flyttat närmare, närmare mig, närmare min kusin, närmare min far... ja ni fattar! Vi är själviska och vill ha henne nära!! Igår var jag på premiärvisit med de 3 yngsta barnen.. Vilken utsikt hon har, 10:e våningen!!




Vidar älskade sin gammel farmors balkong, men han förstod inte hur han skulle komma åt alla roliga leksaks bilar som fanns nedanför..? ;) Goa, tolkiga unge!!


Hur jag än försökte förklara att dom bara såg små ut för han var så högt uppe så ville han inte första.. ;)

Efter gott fika, lite surr och massa bus åkte vi och hämtade upp Amanda på stan, sen åkte vi för att fira svärmors födelsedag. Lika trevligt som alltid!!

När vi kom hem vid 19:30 sov 3 av barnen i bilen, så dom var bara att lägga i säng..
Amanda däremot skulle packa för hon ska bort IGEN, nu ska hon åka till Stockholm för att hälsa på sin moster.

Nä nu måste jag gasa på lite här hemma, bajsblöja ska bytas, golv dammsugas, lunch tillagas osv..

Återkommer senare..





Inga kommentarer: