fredag 8 juli 2011

Sova, sova, sova...

Min fantastiska make packade ihop hela unghögen i morse och åkte till stugan.. Dom hade fångat fiskyngel, småspigg och aborre med håv och Alice hade badat, badat och badat ännu lite mer.. Hon är verkligen INGEN badkruka!! Sen bjöd farfars sambo alla på pannkaka. barnen och Linus fick sig alltså en ritkigt toppen dag!!


Och jag fick alltså huset helt för mig själv, och sov som en prinsessa fram till kl 14:30, då klev jag upp tog mig en macka och gick ut och fortsatte med min målning.. När maken & barnen kom hem blev det middag och sen skruvade vi ihop första sektionen av mitt egendesignade vindskydd/insynsdkydd, blev riktigt bra. Hoppas på att kunna färdigställa nästa sektion imorgon och inviga altanden med surströmming på lördag då min mamma kommer på besök.


Nu jobbar jag min sista natt, sen är jag ledig hela helgen.. Imorgon gör vi om de vinnande konceptet.. Linus tar ungarna till stugan då jag sover hemma - fantastiska, underbara, världens bästa make jag har!!!


Kl 16 kommer två extra små töser sosm ska sova över hos oss till på lördag. Det blir alltså fredagsmys med 6 ungar- extra mysigt!!


Nä nu ska jag jobba vidare.. efter inatt är det barar 3 nätter kvar innana semestern!!!

Sov gott//Maria

Inga kommentarer: