måndag 11 juli 2011

14 dagar

Jaha.. så var Linus första semesterperiod över.. nu jobbar han 14 dagar & jag är hemma med ungarna.. skulle bara jobba nästa helg och sen gå på semester, men det fick lov att bli en extra natt nu inatt, vilket betyder massa pusslande med barnvakter imorgon.. MEN på måndag nästa vecka då är det min tur med semester!! Och på måndag om 14 dagar har vi semester HELA familjen tillsammans igen - så underbart skönt!!


Vi har knåpat, pusslat & planerat för att få ihop en sommar där barnen kan vara lediga i princip hela tiden.. Mycket underlättas av mina långledigheter då jag jobbar natt. Men hur som haver så har vi lyckats, och slutresultatet blev riktigt bra ändå!!


Nä, nu ska jag ut o busa med barnen.. som för övrigt gav mig sovmorgon till kl 08!!!!

Tänk att dom ÄNTLIGEN efter att i 5 års tid kliva upp mellan kl 04 - 06 har börjat sova till ca 07:30 eller ibland 08...

Inga kommentarer: