onsdag 22 juni 2011

Senaste 2 dygnen...

Senaste 2 dygnen hos familjen sandström har sett ut så här...


Mamman har haft fullt ös med 4 ungar och massa vardagligt fix så som tvätt/städ/matlagning under dagen från 05:30-20:00, mötte sedan maken i ytterdörren då han kom hem från övertid på jobbet, sen hade mamman 10 timmars nattarbete framför sig, sen blev det 6 timmars sömn, sen 6 timmar fullt ös med ungarna igen mellan kl 14-20, mötte min make i ytterdörren efter ytterligare en kvälls övertid, sen var det dax för 10 timmars nattarbete igen... ja ni fattar..



MAMMAN i det här hushållet ÄR TRÖTT.... säkert pappan oxå för den delen... men det vet jag inget om då vi bara mötts som hastigast i ytterdörren de senaste 2 dygnen! ;-)




Nä skämt åsido.. jag och Linus har pratat ändå, fast via telefon..

På sistone har jag och maken märkt av ett mönster.. när vi ringer till varandra är det ALLTID upptaget, för att den andra ringer EXAKT samtidigt.

Snacka om att vara synkade.. ;-)


Nu är det bara 5 dagar kavr till 9 härliga lediga dagar för HELA familjen... längtar!!






Är så tacksam för att jag funnit Linus, eller rättare sagt för att han hittade mig där ute i cyber rymden för 7 år sedan.. Han är min bästa vän, min livs kärlek.... bättre människa finns inte!!

Inga kommentarer: