torsdag 23 juni 2011

En överlevare...

Jag är en överlevare... fick totalt ihop 4 timmars sömn på 34 timmar... vilket INTE är OK!!

Men jag överlevde och kan nu lägga det bakom mig.. lääängtar till 8 augusti då jag har barnomsorg till alla barnen och inte behöver pussla längre vilket ofta lett till att jag fått för lite sömn.. funkar inte då jag har så pass hektiskt liv här hemma och sen jobbar 72% natt...


MEN idag är en ny dag, jag är ledig, solen skiner, min lillasyter är på besök, grabbarna har sin sista dag hos Dagmamamn sen är det sommarlov, ungarna är otroligt glada och posititva, jag ska besikta min älskade och efterlängtade stora röda bil med AC, vi ska gå på restaurang ikväll för att fira min mammas födelsedag...



Ja ni ser... goda förutsättningar för att bli en ritkig toppen dag!!!


Innan jag glömmer, vill tacka några :


TACK till lillasyter för hjälpen igår trots att du ej var ordentligt kry!


TACK till min älskling för att du finns, för att du försöker underlätta för mig trots att du själv har det minst lika stressigt/hektiskt.


TACK till min kära vän som bryr sig om mig och stöttar mig trots att hon själv är mitt inne i en väldigt jobbig period..


TACK världens bästa svärmor för att du så ofta ställer upp och hjälper oss med än de enaen de andra...



Nä, dax att dra mot besiktningen....

Inga kommentarer: