tisdag 7 juni 2011

Nationaldagen 6 Juni 2011

Känns alltid lika skönt att det är röd dag, dagen efter min födelsedag är det numera ALLTID röddag. Kommer att passa utmärkt då jag fyller jämnt nästa år och ska ha en riktig storfest!! :-) Idag sov jag fram till kl 13, sen fick vi besök av några goda vänner.. fick blommor och presenter, vi fikade gott och surrade bort några timmar. Middagen åt vi utomhus- så mysigt! De 3 små somnade kring 19:30 och sen intog jag & Linus tv soffan med var sitt glas rosevin... (Jag & maken min)

(nästan hela festgänget samlat för gruppfoto)

Vill passa på att tacka min familj och mina vänner som lagt små slantar till symasinen, oc min älskade make som lagt en ritkigt stor slant - en helt fantastiskt födelsedagspresent som jag kommer att använda så gott som varje dag under många år framöver. TACK!!!

Inga kommentarer: