torsdag 16 juni 2011

Kryptiskt...

Nu blir det kryptiskt igen... men jag måste få skriva av mig.. Är såååå less, ledsen, uppgiven.. har inga svar, inga lösningar.. allt jag försöker blir fel, samma sak med vad jag säger- det blir visst oftast tokigt... alltid nån som känner sig utanför eller besviken..

Är mitt i en konflikt. Egentligen inte MIN konflikt men jag kan inte helt välja att ställa mig utanför heller.. den ena parten ger mig dåligt samvete och ber mig att välja sida, den andra sidan ger mig dåligt samvete och ber mig välja sida... Vill bara skrika - Men jag då!? När ska jag få vara nöjd? När ska jag slippa ha dåligt samvete?? När ska jag få lägga fokus på mitt eget??

Gaaahhh.. blir så ledsen... ger det ännu ett försök... sträcker ut handen ännu en gång.. försöker försonas, försöker hitta lösningar... men det är inte lätt när man ser så olika på saker och ting..

Jag tycker verkligen inte att jag gjort något fel... tycker att konflikten borde kunna lösas utan min medverkan och att den BÖR lösas utan min medverkan.. MEN nu är det som det är... och jag är som jag är... alltså försöker jag en gång till...

Inga kommentarer: