onsdag 16 februari 2011

Värk, värk, värk...

Vakande inatt.. eller rättare sagt tidigt, tidigt imorse med fruktansvärd värk i nacke och huvud.. Har kännt att det kommit sygande i några dagar, och imorse slog det till ordentligt!
Jag hade så ont att jag kräktes...Och värken i ancken fortplantade sig till huvudet och gav mig en kraftig huvudvärk som en extra bonus..
Kämpade på och fick till sist iordning barnen, samt körde och lämnade dem på skola/dagmamma.. Å när jag sedan enbart hade minstingen hemma, fick i mig smärtstillande samt tog det lite lugn o vilade så började det allra värsta att släppa allt eftersom... Vid 14-tiden mådde jag nästan som en människa igen.. Å då kunde jag äntligen äta lite.. Jag lider av en whiplash skada som jag fick då Lucas var bebis, blev påkörd bakifrån vid en rondell.. Har haft bekymmer som beror på den här skadan till och från genom åren, men nu var det länge sen sist! Tänk va fort man glömmer... jag hade faktiskt nästan glömt bort hur smärtan från nacken slår ut alla andra av min kropps system.. huva... hoppas hoppas att vila, värme och smärtstillande ska göra sitt så jag slipper må så här igen!



Inga kommentarer: