måndag 14 februari 2011

Drunknar i kläder... å älskar det!!!

Lilla hjärtat & jag rensar bland hennes kläder. Har hällt ut alla kassar med ärvda kläder i strl 86-92, blir toppen till sommaren skulle jag tro.
Vi drunknar i barnkläder - och jag älskar det!!!
Annars så har jag de 3 yngsta barnen hemma idag och imorgon.. Skulle åka på affären och inhandla det sista til vår alla hjärtans middag.. MEN bilen startade, hostade till och dog... så vi fick snopet gå in igen.. Vet inte alls vad jag ska hitta på nu, å Linus kommer inte hem direkt efter jobbet heller då han ska titta på en ny pendlar bil.. får imrovisera å gör nått annat till middag & efterätt. trist... javisst, men jag vill inte promenera med ungaran i den här kylan..



1 kommentar:

Jenny Robertsson sa...

Inte lust att sälja kläder till mig? /JennyR