söndag 13 februari 2011

Njuter av tiden med familjen..

Njuter verkligen av den lilla tid med familjen som jag får på mina jobb helger.. Man behöver komma bort från dem ibland för att evrkligen uppskatta tiden med dem när man är hemma..
Kom alltså hem imorse, somnade direkt och när jag vaknade 6 timmar senare var familjen borta på utflykt till svärfar.. Dom hade grillat korv, hälsat på hos fåren i ladugården, åkt traktor mm... Fick alltså hem glada och mycket nöjda barn... Vi myste, busade och lagade middag..
Blev lite extra gott idag- kycklingspett, potatisgratäng, majskolvar och en sallad = MUMS!!! Efter middagen bakade Amanda en kladdkaka och då ville ju Vidar oxå baka så det fick bli lite chokladbollar oxå... Jag hann tyvär inte smaka, men då har jag ju något att se fram emot imorgon! ;-)
Har endast 1 natt kvar nu innan jag blir låångledig... SKÖNT!

Inga kommentarer: