lördag 26 februari 2011

Fredagsmys & fantastiska ungar...

När jag jobbat klart så var det äntligen helg.. Åkte hem till Pappa och sov några timmar medan han & anita passade Alice. Klev upp kring kl 12. Då kom Linus, min bror & hans sambo Karin och så åt vi lunch tillsammans allihop - fantastiskt trevligt! Saknar mina syskon otroligt mycket nu när alla 3 flyttat söderöver...
Efter lunchen gasade jag hemåt, hämtade upp de 3 andra och begav mig mt affären... Det var fredags eftermiddag och löningshelg så det var sjukt mycke folk i farten.. MEN under tiden jag handlade fick jag inte bara en utan FYRA komplimanger över hur bra ungarna skötte sig, att dom var imponerade av det osv..
Det värmde mamma hjärtat lite extra såklart!! Väl hemma ville ungarna ha pannkaka, vilket dom fick.
Amanda stack iväg på "förfest" innan kvällens disco 19-22:30.
Jag började med vår middag - plankstek, som vi åt då Linus kom hem.. underbart gött!


Resten av kvällen spenderades i sängen, med godis & en film.. jag sov redan då Amanda kom hem strax före kl 23.. :-) Hade ju trots allt jobbat natt och sen bara sovit 4 timmar, så jag var riktigt trött... Sängen är aldrig så skön som första natten hemma efetr en jobb period med nätter!

Inga kommentarer: