onsdag 23 februari 2011

Bara för att jag skrev så tidigare...

Bara för att jag skrev så tidgare (att bara barnen höll sig friska så skulle jag klara mig bra själv nästa vecka) så får alice feber.. Har hon säkert haft idag oxå då hon kännts varm.. Hon har varit snorig & slemmig i halsen i några dagr, sovit dåligt, ätit dåligt, gnällt... så det var ju helt klart på gång. Hoppas nu bara att det går över fort för lill stumpan.... Å hon som ska va hos farmor imorgon då jag ska sova efetr jobbet... men det går säkert bra, farmor är ju en trygg person i alice närhet som är van att ha hand om henne.
Annars så sitter jag på jobbet - vi har fortfarande vinterkräksjuka här, 3 salar är isolerade.. Jag blir tokig, vi har haft det på avdelnigen sen i december!!
Nä, dax att jobb vidare.
Fick nyss sms av Linus att alice sover gott nu, hade fått alvedon.
Hoppas hon gör det resten av natten oxå.

Inga kommentarer: