söndag 7 november 2010

Önskelistor...

Publicerar barnens önskelistor till tomten.. släkt & vänner.. :-)
Har minskat ner dom lite... en del var sååå långa!
AMANDAS ÖNSKELISTA TILL TOMTEN:
1. Kläder strl 140 /146
2. Dataspel / X-box spel (obs: ej X-box 360)
3. Pengar / Presentkort
4. Pyssel
5. Film /CD -skivor
LUCAS ÖNSKELISTA TILL TOMTEN:

1. LEGO (Star Wars)
2. Bilbana
3. Film (Toy Story 3 tex..)
4. PC-spel (från 5 år)
5. Kläder storlek 116
VIDARS ÖNSKELISTA TILL TOMTEN:

1. Leksaksmat /kaffebryggare
2. Lego Duplo (Cars, Toy story, Bondgård)
3. Film ( Byggare bob, Thomas tåget tex..)
4. Kläder storlek 98/104
ALICE ÖNSKELISTA TILL TOMTEN:

1. Aktivitets leksaker tex Fischer Price
2. Träleksaker från tex Brio
3. Kläder storlek 74/80 (Body, byxa, strumpor)
4. Pekböcker

1 kommentar:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Ja jag kan tänka mig att det är riktigt kul med venprover.. Jag ser verkligen fram emot det :) Jag har sökt praktik på vårdcentralen här på Ersboda, vore som praktiskt om jag fick där.. Nära dit och endast dagtid :)