torsdag 18 november 2010

Ett måste i vår familj..

Jag köper ALLTID en sak från jultidnings katalogerna - Familjens kom ihåg kalender.. Fast nu för tiden måste jag köpa familjens STORA kom ihåg kalender.. den är verkligen toppen!
En rad per familjemedlem och dag, och så härliga illustrationer med ensamma mamman..
I år köpte vi dessutom en dvd samlingsbox - Fem myror är fler än fyra elefanter, Lucas nya favorit som det verkar. Han är ju så intresserad av siffror och bokstäver just nu, så det var ju inte särskillt överaskande!
I år handlade vi av Amanda som för första gången sålde ur jultidnings katalogerna helt själv.. Hon var så duktig och kom upp i en helt ok försäljnings summa. Som premie fick hon därför 2 biobiljetter + SIMS 3, hon är mer än nöjd kan jag berätta!
Så nu har vi bestämt att jag, Linus & Amandas ska gå och se Harry Potter tillsammans nån kväll nästa vecka. Det blir vardagslyx och mys med vår stora tjej!!

2 kommentarer:

Jenny Robertsson sa...

En sån där måste vi införskaffa efter nyåret också ! tur du påminde mig!

AnnaH sa...

Ja, jisses... den där blir väl snabbt fullklottrad förstår jag. :-D Tycker det är tillräckligt att komma ihåg i vår lilla familj.
För oss blev det bara en liten bok till Evina och Tommys årliga Helgebok.

Du har en award att hämta inne hos mig, om du vill!