fredag 5 november 2010

Fulaste mössan i badtunnan..

Åhh är så roligt då jag får beställningar på änglar/nallar.. Igår blev en till färdig.. och nu ska jag börja klura på nästa beställning - en gubbe. Det är lite klurigare att göra gubbar, men kanske även lite roligare! :-) Å så tror jag att det är dax att göra ett tomtepar.. nu när jag sitter och längtar efter julen.
När jag ändå är inne på julen.. Min storasyster ringde igår och talade om att det blir en tävling på julafton - fulaste mössan i badtunnan! Min make högg på den iden direkt, han är helt till sig nu och klurar och funderar över vilken han ska ha på sig.. (min gubbe har MÅNGA fula mössor)
Men jag då.. funderar på att hitta en sån där hjälmmössa från 70-talet med blommor på.. vore nog gräsligt fult på mig, och det skulle vara så snopet för min make & syster om jag gick o vann hela tävlingen.. hmm nu vaknade tävlingsinstinkten i mig, the game is on!!
Har ni några tips på riktigt fula mössor?















Inga kommentarer: