tisdag 2 november 2010

30 timmar utan sömn..

30 timmar utan sömn gick förvånansvärt enkelt och smärtfritt.. hade planerat in att sova åtminstone några timmar igår, men jag kom mig aldrig för.. var så härligt att vara tillsammans hela familjen! När barnen somnat satte jag & Linus igång en film (- ghost writer), men jag somnade i från den ganska fort (av trötthet, inte för att den var dålig) .. och i natt sov jag tungt och djupt må jag lova.. :-)
Vakande tyvärr med feber och världens dunderförkylning imorse, och är hemma med 4 barn idag , då dom har höstlov..hmmm får se hur det går..
I eftermiddag ska vi ha första inskolningspasset för grabbarna hos nya dagmamman, ska bli jätte spännande. Här har ni dom fina idolbilderna i svart/vitt, beställde hem kopior igår, som ska bli julklappar..
Jag beställer och ger bort samma storlek varje år, på så sätt kan mottagaren bara byta ut bilden i sin ram..
Blev 11 st av varje foto, förutom Amandas bild som jag beställde 18 kopior av!!
(hon har stor släkt på pappas sida :-) )






1 kommentar:

Anonym sa...

Vad stora alla har blivit, Alice börjar få lite personlighet nu ser ja:)

/ Malin