lördag 13 november 2010

10 år som mamma..

Tiden flyger iväg..
För 10 år sedan den 13 November kl 10:06 blev jag mamma för första gången, jag var blott 18 år, jag var ensamstående.. hade aldrig hållt i ett spädbarn tidigare..
Jag hade aldrig kunnat ana att det kunde finnas en så stor kärlek som den jag då kände för dig? Du var så liten, men ändå den vackraste och mest fantastiska lilla människa som jag någonsin sett ... mitt liv innan jag fick dig bleknade snabbt bort.. Jag var mamma, och mitt liv fick en ny mening!
Min älskade Amanda fyller 10 år idag!.
Min söta, vackra, fina, underbara, fantastiska dotter…
Du är världens absolut bästa storasyster, du har en vacker sångröst, underbar humor, glimten i ögat, spännande klädstil, du visar omtanke för andra, du är duktig i skolan, du är en god vän.. du är helt enkelt fantastisk!
Jag älskar dig!!










Inga kommentarer: