onsdag 3 november 2010

Krowndesign...

Min duktiga & kreativa lillasyster har börjat med smycke stillverkning, sidan är fortfarande under uppbyggnad men kika gärna in..
Jag tror bestämt att jag ska önska mig smycken i julklapp! ;-) Blev förälskad i den här ringen, och i armbandet längst upp till vänster på hemsidan..
Kanske en liten hint till dig om du läser det här bästa lillasyster ;-)
http://www.krowndesign.se/

Idag hade vi inskolning dag 2, gick jättebra det oxå så imorgon ska grabbarna stanna över lunch själva och om det går bra så blir det heldag på fredag. Annars så bjöd dagen på ett migränanfall som blev så pass illa att jag började kräkas. Migrän + ensam med 3 små barn är ingen hit, så maken kom hem och avlöste mig.. Efter att jag tagit Pronaxen och sovit i 3 timmar så hade det lättat en hel del och nu är jag nästan återställd, lite bakis bara..







Jag och maken klurar över att eventuellt byta bil.. vi har ju en 7-platser stor Ford Windstar, men funderar på att köpa vanlig kombi,. Då det är såå sällan som vi åker allihopa tillsammans i bilen å dom stora med 7 platser drar otroligt mkt soppa.. Å då vi väl åker allihop så är det ändå bara inom några mils radie, så då kan man ju faktiskt ta 2 bilar.. hmm...

Jag är lite sugen på en Laguna kombi.. Får blocket surfa lite här framöver..


2 kommentarer:

Anonym sa...

va söt du är:) Ja man vet inte vad tomten kommer med:)

Kraam /Malin

Maria Sandström sa...

nä.. ska bli kul att träffa tomten i år, för tomten ska komma till Fällforsvägen.. Svärmor har lovat att ordna det på nå vis.. ;-)

Vad önskar sig lillasyster då? Dax att skriva din önskelista och skicka den norröver.. till tomten & till storasyster!

Kram!