söndag 13 mars 2011

Lekt målare hemma hos mor min!

Klev upp med tuppen och var hemma hos mor min strax efter kl 07:00, skulle leka målare och tapetsera om hennes sovrum. Blev riktigt riktigt bra, stor förändring mot den tråkga gula tapeten som satt uppe sen tidigare, + att det var jätte mycket hål och skador på den gamla tapeten. Kl13:00 var jag hemma igen, så jag har hunnit ha en skön efetrmiddag i solskenet med familjen..
Ikväll blir det take away från Thai restaurangen och så ska jag skriva inköpslista inför IKEA tripp nästa helg..






3 kommentarer:

Anna sa...

Vad bra det blev! ;)
Vad kul att ni ska på Ikea! Är det okej om jag ev. beställer nåt litet?

Kram <3

Bloggande 4barnsmamma sa...

Åh en händig kvinna, härligt;)
Fint det blev, hoppas mamma blev glad!
Ha en fin måndag!

Maria Sandström sa...

Tack tjejer, jo mamman blev mycket glad, å då blev jag glad!! ;-)

Anna: Jo visst kan jag de.. om dte bara är nå litet så.. Slå en pling bara!