fredag 4 mars 2011

Ännu en sjukling...

I natt var det Alice tur... Först hög feber, sen massa jobbig hosta o så börjde hon att kräkas.. över hela mig & mitt i dubbelsängen såklart.. blev en andra och tredje vända oxå.. Stackars lilla tös! Jag är så trött idag att jag lär behöva dricka flera liter kaffe bara för att klara av att stå upprätt! Behövde INTE ett till sjukt barn efetr 4 dygn själv med ungarna..
Ensamstående föräldrar gör det verkligen bra!!
Var ju själv med Amanda under graviditeten + första 3 åren, så jag vet vad jag snackar om. Även om jag egentligen tyckte att de allra värsta med att va själv, var att inte ha nån att dela de underbar och glada stunderna med..
Nä nu svamlar jag... Och alice behöver mig igen...
Tillbax till sjukstugan!
Å vi som var bortbjudna på middag ikväll...

Inga kommentarer: