lördag 5 mars 2011

Ett glas rött, ostörd nattsömn & sovmorgon = KÄRLEK!

Var sååå trött igår eftermiddag, Alice hade haft hög feber hela natten och hela dagen.. Fick inte lägga ned henne utan hon ville bara vara tätt tätt intill mamma .. När gubben kom hem hällde han upp ett glas rött å tog över ruljansen ( passa ungarna & laga färdigt maten)
Vi åt tacogratäng, myste med ungarna och gjorde en riktigt tidig kväll själva.



I natt har Alice haft fortsatt hög feber, över 39 grader HELA natten trots febernedsättande.. Hon har velat var tätt tätt intill mig och Linus, men då han vet att jag sovit väldigt lite tidigare i veckan då jag varit själv med odjuren, så tog han de allra mesta med tösen inatt och dessutom beordrade han mig att ligga kvar då dom klev upp kl 06.

Så jag sov till jag vaknade av mig själv kl 09... Underbart skönt för en trött 4 barns mamma!

Så för att summera gubbens hemkomst, det är bara kärlek!!
Älskar dig Linus.

Inga kommentarer: