lördag 19 mars 2011

12 timmar senare...

Linus kom hem med en lånad ford focus från -07 från hans jobb, hans chef tyckte visst inte att jag skulle köra lilla blå så långt på motorvägen , å de tackar jag ju självklart för. Den var en fröjd att köra!!
Vi startade 07:00, & var på IKEA prick kl 10:00, perfekt- då var det lugnt på parkeringen så jag kunde parkera nära utgången samt jag kunde i lugn och ro hjälpa mamma att packa ihop matsalsmöblerna som hon skulle beställa frakt till.. Och vad gick jag förbi på ta det själv lagret, världens fynd.. En garderob - DOMBÅS på rea för 395:-, kunde dessutom skicka den med mamams frakt, ännu bättre!! ;-)
Annars så blev det en del hyllor & förvaring, belysning till barnens rum, samt nytt vardagsporslin.. Är RIKTIGT nöjd med mina fynd, och jag kom undan mycket billigare än vad jag först trott.
Vi avrundade dagen med en rundvandring i Birsta och lite annan shopping..



Inga kommentarer: