fredag 14 januari 2011

Ta itu med innehållet...

Har en massa beslut som måste tas den närmaste framtiden.. om jobb, barnomsorg, mammaledighet mm.. Blir säkert bra i slutändan... problemet ligger i att det inte känns helt självklart för mig vad som är rätt beslut att ta! Jag vet att man ska välja med hjärtat, och Linus stöttar mig om jag gör det.. Men om jag väljer så blir framtiden mer oviss... och därför vill en liten del av mig vill ta det förståndiga beslutet, de vettiga o kloka beslutet även om ja inte kommer att trivas med det i längden.. hmmmm....
Sen så har jag massa andra tankar och funderingar som kommit upp till ytan igen.. Stora o jobbiga funderingar... Jag hade stoppat in dom i en liten låda o nästan glömt bort vart jag lagt den, men nu är lådan öppnad och jag måste ta itu med innehållet!

Inga kommentarer: