torsdag 20 januari 2011

2/5

Har haft frånvaro från bloggen... Jobbar ju 50 timmar natt i veckan så när jag är hemma vill jag bara mysa med ungarna! Men har nu gjort bort 2 av 5 nätter i alla fall.. "bara" helgen kvar...




Idag är jag i alla fall ledig så jag ska till optikern och sen ska jag göra stan med Alice.

Hoppas på att fynda lite nya kläder - tappar ju mina byxor nu för tiden, och lilla Alice behöver en hel del nytt i strl 80.





Annars så håller jag på att planera och smida planer inför 50-tals festen - ser verkligen fram emot den! Vi blir 22 st, suveränt!!! Ska bli så kul att få använda fin fina klänningen, fixa smink o hår a´la 50-tal..




Å nästa onsdag kommer mina favoriter- systersonen Love och hans mammor Åsa (min syster) & Kajsa ( världens bästa svägerska). Har alltså bara roliga saker att se fram emot den närmaste tiden!



Ja just det!! Har sagt upp mig oxå, eller rättare sagt försökt säga upp mig. Man kan visst inte säga upp sig egentligen från ett vikariat, utan det är helt o hållet upp till ens chef.

Så nu väntar på svar från min arbetsgivare under veckan, om hon godkänner så börjar jag tidigare på min nya tjänst- natt på demensboeende.

Inga kommentarer: