måndag 3 januari 2011

Denna j...a magsjuka...

Magsjuka hemma.... magsjuka på jobbet... magsjuka hemma.... Är mer än less kan jag berätta!!
Vi hade en sväng här hemma förra helgen, men så lagom till nyårshelgen så kom den tillbaka.. Linus har kämpat på hemma med ungarna då jag jobbat natt, å det har väl gått ganska bra. Men jag HATAR att vara borta hemmifrån då ungarna är sjuka...

Nu verkar dock det allra värsta vara över, både på hemmaplan & på arbetet! Tack o lov...

I natt gör jag natt nr 3 i nyår, å imorgon kan jag tyvärr inte sova då jag kommer hem då jag inte har någon barnomsorg.. måste alltså vara vaken o med ungarna tills Linus kommer hem från jobbet kl 16:30, en riktigt jobbig prövning...

Resterande vecka kommer att bli fantastisk.. vi har mycket roligt inbokat och torsdag - söndag är hela familjen lediga och kan umgås tillsammans!

Inga kommentarer: