torsdag 20 januari 2011

Älskade ungar...

Jag sov så skönt i min egen säng innat, man uppsakattar det mycket mer efte några nätters arbete. När jag gick ner så satt mina 3 äldsta ungar o myste i Lcas säng och såg på film.. mys!! Skönt att dom kan hålla sams ibland!
Finns några saker som jag verkligen uppskattar lite extra med att jobba natt,
det största är att jag får så mycket ledig tid hemma.
Barnen har endast 25 timmar barnomsorg i snitt/vecka, jag hinner va med o natta dem även då jag ska på jobbet, & jag finns ALLTID hema på efetrmiddagen då Amanda kommer från skolan..
Känns jätte bra.. Jag får panik av blotta tanken på att jobba heltid på dagen, tycker dom som gör det är riktigt duktiga.. Känns ju som att dom bor på jobbet.. då de slutar 21.30 och ska va tillbaka 06:45, huvva..... I alla fall de som jobbar inom vården..

Inga kommentarer: