tisdag 4 januari 2011

Fullbokad vecka... jippi!!!

Nu har jag avslutat min 50 timmars nattjobbs vecka.. Och jag ser fram emot en vecka fullbokad med massa skoj.





Iem/kväll är vi bortbjudna på middag hos underbara svärmor, där vi ska äta gott och barnen sa få busa med sin morbror Jonas och hans färstmö Nina. Så kul att dom är i stan, dom bor alldelles för långt bort övriga delar av året...





På onsdag kommer min mamma hit och hälsar på, jag ska ha lite data kurs med henne, sen så blir det naturligtvis nån god middag på kvällen.




På torsdag då mamma åkt hem kommer min far på middagsbesök med sin nya flickvän.




På fredag ska vi ha knytkalas med goa vänner som oxå har 4 barn - blir nog full rulle och jätte trevligt & på lördag ska vi på middag hos ytterligare ett par goda vänner med 3 barn- blir nog oxå en helkul kväll med sällskapel och god mat!



Söndag lär vi ju bara ligga och vila..

Inga kommentarer: