måndag 26 januari 2009

Vidar växer så man rent hör hur det knakar....







I natt blev det lite sömn.... Vidar fick hosta och 38.7 graders feber... Jag satt uppe med honom till kl 03.00 sen fick vi båda två sova lite oroligt tills väckar klockan ringde kl 06.30!!!
Å jag som hade planerat en shopping tur till staden idag.... Vidar har nämligen bara skjutit iväg på längden, så helt plötsligt gick dubbelstorlek 74/80 inte alls att ha, är alldelles för tight! Å av enkel storlek 80 hade vi nästan inget hemma... Åkte i alla fall eftersom behovet av kläder var så stort & Vidar var så där oförskämt pigg och glad imorse!!!

Så efter frukost så droppade vi av Linus på jobbet, Lucas hos Margot & Amanda på skolan å sen bar det iväg....

Av rean fanns det väl inte så mkt kvar, men jag hittade fin, fina kläder på Kapp Ahl, tag 3 betala för 2 dessutom!!! Så vi kom hem med 7 body storlek 80 & 86, 3 byxor strl 86, 1 tröja på rea till Lucas 20:- & en topp till Amanda 49:- även den på rea!! Inte dåligt pinkat!!!
+ att mormor köpte en superfin byxa + huvtröja med tiger på i brun plysch!!! Tack för det mormor!!

Nu ska jag plugga & Vidar sova middag innan familjen ska hämtas hem kl 16.00!!
Har mitt första prov nästa fredag... så nu är det att ge järnet som gäller!!

Inga kommentarer: