måndag 14 november 2011

Världens bästa..

Har överlevt dagen med nöd o näppe... Suck & pust!

Sjuka barn har idag betytt gnälliga, rastlösa & ledsna barn.. Hoppas vi får bli friska fort!

Tur att dagen avslutades på bästa sätt... Mamman fick träna på crosstrainern helt ifred, sen blev der kvällsfika. Å efter det, medan jag & Linus roade lilla Alice som satt på pottan, fyllde duktiga Vidar all disk i diskmaskinen. - De fiskar (fixar) jag, sa Vidar, å de gjorde han minnsann! ;)

Nu gör jag tidig kväll, hade tänkt plugga då barnen somnat, men det får vänta. MÅSTE få sova ordentligt inatt så jag orkar med nästkommande arbetsnatt..

Sov gott!
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

Sv: Kul att du hittade in till mig! :) Jo 2 barn hade jag haft innan jag var 22 om jag fått som jag velat - men det ville sig inte riktigt... ;) Nu har min barndomsdröm på 11 barn vaknat istället :D