onsdag 23 november 2011

På bättringsvägen..

Alice är på bättringsvägen - äntligen. De senare 6 dygnen har hennes feber legat mellan 39.5-40.7 grader, hon tat sovit i princip dygnet runt. Vaknar till korta stunder för att dricka eller då hon kräkts upp slem.. Hon har varit riktigt risig.. MeN nu är det alltså på rätt väg, jippi!

Igår pluggade jag som en tok och fick iväg 2 skolarbeten, så när Alice sov idag passade jag på att sy. Eller jag klippte ut alla delar till 2 änglar & 6 tomtar, hann även med deras kläder. Ikväll har jag sytt upp kläderna till ett tomtepar - blev så nöjd, de här är bland de roligaste jag vet!

Nu blir det film - ett päron till farsa firar jul.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Huvva, inte roligt när dom små är sjuka.. :S