lördag 26 november 2011

Shopping

Jag & Alice hade en heldag på stan igår, och vi fick bocka av massor på den låånga önskelistan!

Tyvär så är tösen fortfarande inte pigg. Feberfri men missnöjd till tusen, och hon vill inte äta - lite välling på sin höjd.. :-(

Mötte upp maken på Mac donalds kring lunch. Uppskattades av Alice även om hon knappt rörde maten, men roligt hade hon ändå!

Jag o maken firade förövrigt 7 år tillsammans. De har varit 7 händelserika & fantastiska år, och jag är fortfarande otroligt förälskad i honom! <3

Kvällen firade vi på varsitt håll! ;)
Linus hade middag med jobbet och jag kämpade på hemma med unghögen o lilla fröken missnöjd.
Tack o lov kom en underbar vän förbi med present, fika & middag. Blev ett bra avbrott för barnen och precis vad jag behövde!

Hann även (-med barnens hjälp) göra lite adventsfint hemma! Nu är det mysigt värre med ljusstakar, stjärnor o tomtar..
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: