onsdag 16 november 2011

Brev i trappen..

Har så fina ungar..

Lämna de 2 yngsta hos dagmamman, åkte hem o tränade 20min crosstrainer o sen vilade (försökte sova inför nattens jobb) i 2 timmar. Under tiden skötte de 2 stora sig själva - fantastiska ungar!

När jag vaknade möttes jag av en gullig lapp i trappen - de va tösen som ville ha plocksallad fr Ica till middag, samt choklad mousse till kvällsfika! :) hon fick ena önskan uppfylld i alla fall..

Sitter på jobbet nu med en jäkla värk i öron & bihålorna.. :( jag som nyss va sjuk, vägrar bli det igen! Lämnade krassliga unghögen hemma. Tror de små är på väg att bli sjuka nu oxå, den ena hostar o den andra kändes varm.. Suck, nu börjar det - vinterns alla sjukdomar!

Ja ja, vi får se hur läget ser ut imorgon, Linus ska va hemma med barnen så jag kan sova efter jobbet - skönt!

God natt på er!


Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: