lördag 12 november 2011

11 år sedan idag...


För 11 år sedan, var jag 18 år ung, å det var sista dagen som "bara" Maria.
Dagen efter - den 13 November 2000 blev jag mor för första gången, vilken upplevelse & vilken gåva!

Från den dagen & alla dagar hädanefter är jag Maria & mamma!


Har bestämt mig för att jag vill hjälpa till att låta andra människor få uppleva just detta - gåvan att få ett barn & att få vara förälder.

Det här är något som jag tänkt på under många år, och då jag sett hur nära och kära fått kämpa i IVF svängen så blev jag bara ännu mer säker på min sak.

Jag har just gjort alla undersökningar (läkar/psykolog/beteendevetare) samt tagit massa prover och precis blivit godkänd för att donera mina ägg.

Mina ägg ska hjälpa andra par att bli gravida - helt fantastisk!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är en väldigt fin grej Du gör för dom som behöver hjälp. :D
Kramizar
Jeanette