måndag 16 maj 2011

Somnat..

Man måste vara rätt så trött för att kunna somna så här, MITT i middagen dessutom! Vår sötnos.. hon har haft feber, tandsprickning av 4 gaddar och så lite ont i ena örat. Tack o lov så är hon på väg att bli frisk nu, lagom till en massa kalas ihelgen!!


Idag var hela familjen hemma,Linus fick ta vård av barn då jag jobbat natten innan och behövde få sova på dagen. Kändes inte ok att lämna febrig, gnällig tös till barnvakt. Vi hann förbi second hand en sväng på eftermiddagen och nu har vi strax fixat färdigt med våra dräkter till 70-talsfesten - kommer att bli sååå kul!!
Efter middagen hade Amanda konsert med musikskolan - lyssna på intervjuv med henne på P4 kl 08:30 idag.. Jag hann med 1 timmes härlig promenad med en vännina + träffa festkommiten och stämma av lite i planeringen.. ;-)
Nä nu måste jag duscha och krypa till kojs, känns att jag jobbat 5 nätter förra veckan!

Inga kommentarer: