torsdag 4 mars 2010

V 27... och ca 73 dagar kvar...

I dag har vi ca 73 dagar kvar tills vi får träffa vårt lilla hjärtegryn.. längtar så otroligt mycket!!!


I vecka 27 är medelkroppslängden på bebisen 36 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 1000 gr. Huvudets omkrets är 26 cm. Häftigt va!? Inte såå liten längre alltså...




I övrigt så har familjen frisknat, skönt!! Barnen är iofs mer än pigga, rent av över pigga!! :-)
Tur att det är fint väder idag så vi kan ta ut dem i snön och busa av dem! Imorgon när det gått 48 timmar och vi räknas som smitt fria ska vi iväg till jobb, dagmamma & skola, jag ska skriva prov dessutom!
Jag fick underbara nyheter mitt i magsjukan... mitt sista arbete i barnsjukvården blev godkändt och jag får nu mitt betyg i kursen = blev ett MVG, fantastisk!!!


Inga kommentarer: