onsdag 17 mars 2010

Fyndat vårkläder!!

Blev så kort skoldag att jag skyndade mig in till stan en snabbis. Vi ska ju på min farbrors begravning imorgon och Linus behövde nya byxor, och jag ville titta om även jag kunde hitta nått nytt och snyggt!!
Jag mötte upp gubben min & fann först svarta byxor till honom på rea hos dressman.. 199:-, Sen blev det stadium och där hittade vi vindtäta & vattentäta vårjackor (Everest) för 169:-/st!!! Underbart billigt, sen hittade vi överdragsbyxor på Kapp Ahl för 149, men jag hade rabatt kupong så vi gav endast 111:-/st.....
Nu är vi redo inför våren! Jag älskar att fynda, och barnen blev mer än nöjda, springer omkring här hemma i sina nya fina jackor!!
Hittade inget nytt åt mig själv, men när jag väl var hemma igen så fann jag ett par byxor och en topp i garderoben som kommer att funka bra imorgon...

Inga kommentarer: