söndag 21 mars 2010

Underbara helg...

Åhhh underbara helg, hade trevligt middags besök igår em/kväll av Anna, Micke, Jonna & Molly.. åt en god asien inspererad middag, mums!!
Jag och Linus fick öva på att hålla 6 veckor gammal bebis, sååå mysigt det är!!
Vi har ju "bara" ca 56 dagar kvar nu tills vår egen lilla tös gör sin entre!!
Fint väder har vi haft hela helgen oxå, så pojkarna har fått inviga sina nya vårkläder. Hoppas solskenet håller i sig nu och att snön tinar bort riktigt fort. Jag vill ha vår!!!
I veckan blir det vardag igen, Linus gör sin första vecka som fast anställd & jag har 2 dagar skola + 1 dag praktik. Hoppas på att få lite kaffe främmande på måndag eller tisdag då jag har hemma plugg dagar... dagarna blir mindre långa då... :-)
Amanda som har varit hos sin pappa i helgen kommer snart hem och då blir det till att äta upp alla smarriga rester från gårdagens middag... Sen blir det nog en lugn mys kväll i tv soffan skulle jag tro, härligt sätt att avrunda en bra helg tycker jag/Maria



Inga kommentarer: