tisdag 9 mars 2010

Har haft en av de bästa dagarna någonsin..

Har haft en av de bästa dagarna någonsin.. Det är verkligen så!!! Vilken fantastisk lärorik och rolig praktikplats, idag fick jag verkligen känna att jag valt helt rätt yrke!! Kunde inte sluta att le...

Åh mina handledare... man ska inte skryta, ja vet det är osvenskt! Men jäklar vilka fina ord jag fått höra idag, de säger att jag bara har det med stort D vad gäller provtagning, att jag lärt mig mer på 1 dag än vad många gör på en hel 5 veckor lång praktik period! Fina ord som verkligen värmer, man suger åt sig!!
Fick börja ta patienter själv efetr lunch till och med!!
OJ va kul!!! Längtar redan till imorgon.... Men nu är jag trött i både kropp & inte minst i knoppen av alla nya intryck!!

1 kommentar:

Jennie sa...

Men så roligt för dig att allt känns så rätt :) Lycka till med pratiken.